Tradera-köp

Vissa böcker bara måste jag äga, speciellt böcker som ingår i en serie. Om jag gillar en serie så vill jag ha alla böckerna i den serien i min bokhylla - jag vill äga dem, jag vill veta att serien är komplett. Jag saknar ett par av Elizabeth Georges böcker och jag saknar också några av Henning Mankells böcker om Kurt Wallander, vilket retar mej. Nu har jag i alla fall hittat en av Elizabeth Georges böcker som jag saknar, För hennes eget bästa, på Tradera och jag hittade även fyra av Mankells böcker, så jag slog till och bjöd och vann auktionerna. Fem böcker för 300 kr inklusive frakt. Böckerna är inbundna och enligt bild och beskrivning såg de ut att vara i väldigt bra skick. Jag är kräsen när jag köper begagnade böcker, men jag tror att jag kommer att bli nöjd med de här böckerna. Och min boksamling är ett steg närmare att bli komplett. Nåja, komplett blir den väl aldrig, för det kommer alltid att finnas böcker som jag måste ha...

Jag blir så glad av att shoppa böcker! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0