Paket!

Jag fick ett paket idag! Mitt allra första Pocket & Prassel-paket! Mrs John Doe skickade följande till mej: Undantaget av Christian Jungersen, ett bokmärke som matchade omslaget till boken, en påse te, en liten ask chokladpraliner och ett fint skrivet kort. WOW, vilket paket!!! Jag blev så glad! Mrs. John Doe, du har precis prickat rätt vad gäller bokval! Jag sneglade på Undantaget i Bonniers Bokklubbs medlemstidning för ett tag sen och tänkte att det verkar vara en bok för mej, men det finns ju så många böcker man vill ha så den blev aldrig köpt. Men nu har jag den! Tänk att du hittade en bok till mej som jag inte hade nämnt i mina svar på Pocket & Prassel-frågorna, och ändå blev det helt rätt. En mycket glad överraskning - TUSEN TACK! Chokladen lät jag bli att visa för övriga familjen, för den tänker jag mumsa i mej alldeles själv :-D. Och téet ska bli spännande att prova!


Kommentarer
Postat av: Mrs. John Doe

Tur att paketet kom fram, och ännu mer tur att jag lyckades hitta en bok du inte redan läst! Hoppas att du kommer tycka lika mycket om den som jag gjorde. Vi hörs igen i oktober...

2008-09-09 @ 19:54:36
Postat av: boksnoken

Mrs. John Doe:

Jag är så sugen på att läsa den så jag kommer förmodligen att påbörja den efter den bok jag håller på med nu :-).

2008-09-09 @ 20:23:48
Postat av: Therese

Jag fick också mitt allra första paket idag. Det här är ju bara såååååå roligt!

2008-09-10 @ 21:44:18
URL: http://theresans.blogg.se/bokblogg
Postat av: boksnoken

Therese:

Ja, visst är det!! :-)

2008-09-11 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0