Utmaning

Jag har blivit utmanad av Snöfrid! Inte för att umaningen är bokrelaterad men jag antar den ändå :-).

5 platser där jag varit på semester: Island, Rhodos, Kanarieöarna, Kreta, Kos.

5 jobb som jag har haft: Linneförrådsbiträde, kyrkogårdsarbetare, kassörska, posthanterare på sjukhus, industriarbetare.

5 saker i min handväska: Plånbok, mobil, ipren, penna, kamera.

5 saker i min frys: Köttfärs, kycklingfiléer, glass, falukorv, fiskpinnar.

5 saker i min bil: Bilbarnstol, bälteskudde, GPS, cd-skivor, mynt.

Sådär, nu fick ni veta lite mer om mej! :-)
Jag har ingen koll på vem som gjort denna utmaning så jag utmanar alla som vill göra den!


Kommentarer
Postat av: Snöfrid

Kyrkogårdsarbetare?! Inte på natten, va..? ryser

2008-09-21 @ 00:38:01
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: boksnoken

Snöfrid:

Haha, nä bara på dagen! :-) Plantera blommor, rensa ogräs, vattna...

2008-09-21 @ 11:39:31
Postat av: Ango

Grattis! Du blev veckans vinnare i min blogg!

Maila din adress till mig ([email protected]) så kommer boken Flyga drake på posten.



Kram

/Ango

2008-09-22 @ 08:25:26
URL: http://bokfilm.blogspot.com
Postat av: boksnoken

Ango:

Åh, tack!! Jättekul!!

2008-09-22 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0